Αποτελέσματα Α' Πρόσκλησης για Επιμόρφωση ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ Προσωπικού μέσω του Προγράμματος Erasmus+ 2024-2026

Εκτυπώσιμη μορφή

Ύστερα από απόφαση της Υποεπιτροπής Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, η οποία συνεδρίασε την 23η Ιουλίου 2025 και βάσει των κριτηρίων επιλογής και των απαιτούμενων προϋποθέσεων της από 05-06-2025 Α΄ Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος (ΚΑ131) έτους 2024-2026 για επιμόρφωση μέσω του προγράμματος ERASMUS+, παρατίθενται ο πίνακας με τα αποτελέσματα που αφορούν τα μέλη Διδακτικού και Λοιπού Προσωπικού του Α.Π.Θ.:

 

 

Α/Α

Αριθμός δήλωσης

ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ
(ΝΑΙ
-ΟΧΙ)

1

2024E-STT-OUT0002

NAI

2

2024E-STT-OUT0003

NAI

3

2024E-STT-OUT0004

NAI

4

2024E-STT-OUT0005

NAI

5

2024E-STT-OUT0006

NAI

6

2024E-STT-OUT0009

NAI

7

2024E-STT-OUT0010

NAI

8

2024E-STT-OUT0011

NAI

9

2024E-STT-OUT0012

NAI

10

2024E-STT-OUT0013

NAI

11

2024E-STT-OUT0014

NAI

12

2024E-STT-OUT0015

NAI

13

2024E-STT-OUT0016

NAI

14

2024E-STT-OUT0017

ΝΑΙ

15

2024E-STT-OUT0018

ΝΑΙ

16

2024E-STT-OUT0019

ΝΑΙ

17

2024E-STT-OUT0020

ΝΑΙ

18

2024E-STT-OUT0022

ΝΑΙ

19

2024E-STT-OUT0023

ΝΑΙ

20

2024E-STT-OUT0024

ΝΑΙ

21

2024E-STT-OUT0025

ΝΑΙ

22

2024E-STT-OUT0026

ΝΑΙ

23

2024E-STT-OUT0027

ΝΑΙ

24

2024E-STT-OUT0028

NAI

25

2024E-STT-OUT0029

ΝΑΙ

26

2024E-STT-OUT0030

ΝΑΙ

27

2024E-STT-OUT0032

ΝΑΙ

28

2024E-STT-OUT0033

ΝΑΙ

29

2024E-STT-OUT0034

ΝΑΙ

30

2024E-STT-OUT0035

NAI

31

2024E-STT-OUT0036

ΝΑΙ

32

2024E-STT-OUT0037

ΝΑΙ

33

2024E-STT-OUT0040

ΝΑΙ

34

2024E-STT-OUT0041

ΝΑΙ

35

2024E-STT-OUT0042

NAI

36

2024E-STT-OUT0044

NAI

37

2024E-STT-OUT0045

NAI

38

2024E-STT-OUT0046

NAI

39

2024E-STT-OUT0047

NAI

40

2024E-STT-OUT0048

NAI

41

2024E-STT-OUT0049

NAΙ

42

2024E-STT-OUT0050

NAI

43

2024E-STT-OUT0051

NAI

44

2024E-STT-OUT0052

ΝΑΙ

45

2024E-STT-OUT0053

NAI

46

2024E-STT-OUT0054

NAI

47

2024E-STT-OUT0055

NAI

48

2024E-STT-OUT0056

NAI

49

2024E-STT-OUT0057

NAI

 

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

 

Κριτήρια επιλογής κατά σειρά προτεραιότητας (εφόσον ο αριθμός των δηλώσεων είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό των θέσεων που προκηρύχθηκαν):

  1. Προτεραιότητα σε όσους δεν έχουν μετακινηθεί για Επιμόρφωση μέσω του προγράμματος Erasmus+ (ΚΑ 131) κατά τις τρεις τελευταίες Προσκλήσεις Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος.
  2. Προτεραιότητα στα σχέδια εργασίας που στοχεύουν στην εκπαίδευση καινοτόμων τεχνολογιών, μεθόδων και συστημάτων εφαρμογής.
  3. Προτεραιότητα ενός ατόμου σε περίπτωση υποβολής αίτησης πέραν του ενός από το ίδιο Τμήμα και  για παρόμοιο πρόγραμμα, για να δοθούν ίσες ευκαιρίες σε όλα τα Τμήματα (με βάση το κριτήριο της αντιπροσωπευτικότητας των Τμημάτων και όχι της αναλογικότητας του αριθμού των υποψήφιων ανά Τμήμα).  Σ’ αυτή την περίπτωση προηγούνται οι χαμηλότερες βαθμίδες ΔΕΠ.
  4. Προτεραιότητα στα σχέδια εργασίας των οποίων  οι οργανισμοί υποδοχής είναι εταιρείες ή επιχειρήσεις (για θετικές και τεχνολογικές επιστήμες) και κατόπιν τα Ανώτατα Ιδρύματα και Ερευνητικά Κέντρα ή Εργαστήρια.

Σημειώνεται, επίσης, ότι δίνεται προτεραιότητα στο προσωπικό που ανήκει στην κατηγορία των Α.Μ.Ε.Α. βάσει του Ν. 4186 (ΦΕΚ 193/17-9-2013).

 

Απαιτούμενα δικαιολογητικάτα οποία έπρεπε να κατατεθούν εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας:

  1. Ηλεκτρονική Αίτηση. Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής αποστέλλεται αυτοματοποιημένο μήνυμα για επιβεβαίωση της υποβολής της αίτησης.
  2. ΕπιστολήΑποδοχής (Invitation Letter/Letter of Acceptance) από τον φορέα υποδοχής. Σχετικό υπόδειγμα διατίθεται αναρτημένο.
  3. Το έντυπο TrainingMobilityAgreement στην αγγλική γλώσσα ευκρινώς σκαναρισμένο, σφραγισμένο και υπογεγραμμένο (δεκτά και με ψηφιακές υπογραφές) από α) τον/την υποψήφιο/α, β) τον/την Πρόεδρο του Τμήματος και γ) από τον Φορέα Υποδοχής. Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της σύμβασης.
  4. Μετάφραση της δεύτερης σελίδας του  Training Mobility Agreement στην ελληνική γλώσσα.
  5. Αναλυτικό πρόγραμμα επιμόρφωσης, στην περίπτωση οργανωμένου προγράμματος (Staff training week).

 

 

 

Προϋποθέσεις συμμετοχής

  1. Ο/Η υποψήφιος/α πρέπει να είναι μόνιμο μέλος ΔΕΠ, ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ του ΑΠΘ ή να έχει σύμβαση εξαρτημένης σχέσης εργασίας με το ΑΠΘ (ΙΔΟΧ), που να είναι σε ισχύ κατά τη διάρκεια της μετακίνησης.
  2. Η δραστηριότητα να αφορά αποκλειστικά σε επιμόρφωση-κατάρτιση στο αντικείμενο ενασχόλησης και ΟΧΙ συμμετοχή σε συνέδριο, έρευνα, διδασκαλία κ.λπ.
  3. Η διάρκεια της επιμόρφωσης θα πρέπει να κυμαίνεται από 2-5 ημέρες συν 2 ημέρες το μέγιστο για τη μετακίνηση από και προς το εξωτερικό και να περιλαμβάνει τουλάχιστον 2 διαδοχικές εργάσιμες ημέρες για  επιμόρφωση. Η μετακίνηση θα πρέπει να υλοποιηθεί έως την 31η Δεκεμβρίου 2025.
  4. Το Διδακτικό προσωπικό έχει δυνατότητα συμμετοχής στο Πρόγραμμα, ενώ κάνει χρήση των τύπων αδειών βάσει της υπ’ αριθμ. 2933/9-11-2016 απόφασης της Συγκλήτου, με την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι όροι του Προγράμματος (π.χ. εξαιρούνται τα συνέδρια) και δεν υπάρχει αλληλοεπικάλυψη εξόδων.

 

 

 

Συνιστάται η έκδοση ευρωπαϊκής κάρτας ασφάλισης ασθένειας, καθώς και η ηλεκτρονική αποστολή των δικαιολογητικών σύμφωνα με τις οδηγίες που είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα του τμήματος  (σχετ. σύνδεσμος: https://eurep.auth.gr/el/staff/training/guide2024-2026 ) τουλάχιστον 1,5 μήνα πριν την προγραμματισμένη μετακίνηση σας, προκειμένου να διενεργηθούν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για έγκαιρη επιχορήγησης σας.