Αποτελέσματα Β' Πρόσκλησης για Επιμόρφωση ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ Προσωπικού μέσω του Προγράμματος Erasmus+ 2023-2025

Εκτυπώσιμη μορφή

Ύστερα από απόφαση της Υποεπιτροπής Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, η οποία συνεδρίασε την 14η Ιανουαρίου 2025  και βάσει των κριτηρίων επιλογής και των απαιτούμενων προϋποθέσεων της από 14/11/2024 Β΄ Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος (ΚΑ131) έτους 2023-2025 για επιμόρφωση μέσω του προγράμματος ERASMUS+, παρατίθενται ο πίνακας με τα αποτελέσματα που αφορούν στους διοικητικούς υπαλλήλους του Α.Π.Θ.:

 

 

Α/Α

Αριθμός δήλωσης

ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ
(ΝΑΙ
-ΟΧΙ)

1

2023E-STT-OUT0047

NAI

2

2023E-STT-OUT0049

NAI

3

2023E-STT-OUT0050

NAI

4

2023E-STT-OUT0052

NAI

5

2023E-STT-OUT0060

NAI

6

2023E-STT-OUT0061

NAI

7

2023E-STT-OUT0062

NAI

8

2023E-STT-OUT0063

NAI

9

2023E-STT-OUT0067

NAI

10

2023E-STT-OUT0072

NAI

11

2023E-STT-OUT0073

NAI

12

2023E-STT-OUT0077

NAI

13

2023E-STT-OUT0085

NAI

14

2023E-STT-OUT0086

NAI

15

2023E-STT-OUT0089

NAI

16

2023E-STT-OUT0094

NAI

17

2023E-STT-OUT0095

NAI

18

2023E-STT-OUT0098

NAI

19

2023E-STT-OUT0104

NAI

 

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

 

Κριτήρια επιλογής κατά σειρά προτεραιότητας (εφόσον ο αριθμός των δηλώσεων είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό των θέσεων που προκηρύχθηκαν):

  1. Προτεραιότητα σε όσους δεν έχουν μετακινηθεί για Επιμόρφωση μέσω του προγράμματος Erasmus+ (ΚΑ 131) κατά τις τρεις τελευταίες Προσκλήσεις Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος.
  2. Προτεραιότητα ενός ατόμου σε περίπτωση υποβολής αίτησης πέραν του ενός από το ίδιο Τμήμα και  για παρόμοιο πρόγραμμα, για να δοθούν ίσες ευκαιρίες σε όλα τα Τμήματα (με βάση το κριτήριο της αντιπροσωπευτικότητας των Τμημάτων και όχι της αναλογικότητας του αριθμού των υποψήφιων ανά Τμήμα). 
  3. Προτεραιότητα στα σχέδια εργασίας των οποίων οι οργανισμοί υποδοχής είναι εταιρείες ή επιχειρήσεις και κατόπιν τα Ανώτατα Ιδρύματα. 

Σημειώνεται, επίσης, ότι δίνεται προτεραιότητα στο προσωπικό που ανήκει στην κατηγορία των Α.Μ.Ε.Α. βάσει του Ν. 4186 (ΦΕΚ 193/17-9-2013).

 

Απαιτούμενα δικαιολογητικάτα οποία έπρεπε να κατατεθούν εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας:

  1. Ηλεκτρονική Αίτηση. Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής αποστέλλεται αυτοματοποιημένο μήνυμα για επιβεβαίωση της υποβολής της αίτησης.
  2. ΕπιστολήΑποδοχής (Invitation Letter/Letter of Acceptance) από τον φορέα υποδοχής. Σχετικό υπόδειγμα διατίθεται αναρτημένο.
  3. Το έντυπο TrainingMobilityAgreement στην αγγλική γλώσσα ευκρινώς σκαναρισμένο, σφραγισμένο και υπογεγραμμένο (δεκτά και με ψηφιακές υπογραφές) από α) τον/την υποψήφιο/α, β) τον/την Προϊστάμενο/η του Τμήματος και γ) από τον Φορέα Υποδοχής. Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της σύμβασης.
  4. Μετάφραση της δεύτερης σελίδας του  Training Mobility Agreement στην ελληνική γλώσσα.
  5. Αναλυτικό πρόγραμμα επιμόρφωσης, στην περίπτωση οργανωμένου προγράμματος (Staff training week).
  6. Βεβαίωση (υπογεγραμμένη και σφραγισμένη) από τον/την Προϊστάμενο/η του Τμήματος για το όφελος της μετακίνησης.

 

Προϋποθέσεις συμμετοχής

  1. Ο/Η υποψήφιος/α πρέπει να είναι μόνιμος διοικητικός υπάλληλος του ΑΠΘ ή ΙΔΑΧ ή να έχει σύμβαση  εξαρτημένης σχέσης εργασίας με το ΑΠΘ (ΙΔΟΧ), η οποία να είναι σε ισχύ κατά τη διάρκεια της μετακίνησης.
  2.  Η δραστηριότητα να αφορά αποκλειστικά σε επιμόρφωση-κατάρτιση στο αντικείμενο ενασχόλησης και ΟΧΙ συμμετοχή σε συνέδριο, έρευνα, διδασκαλία κ.λπ.
  3. Η διάρκεια της επιμόρφωσης θα πρέπει να κυμαίνεται από 2-5 ημέρες συν 2 ημέρες το μέγιστο για τη μετακίνηση από και προς το εξωτερικό και να περιλαμβάνει τουλάχιστον 2 διαδοχικές εργάσιμες ημέρες για  επιμόρφωση. Η μετακίνηση θα πρέπει να υλοποιηθεί έως την 21η Ιουλίου 2025.

Συνιστάται η έκδοση ευρωπαϊκής κάρτας ασφάλισης ασθένειας, καθώς και η ηλεκτρονική αποστολή των δικαιολογητικών σύμφωνα με τις οδηγίες που είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα του τμήματος  (σχετ. σύνδεσμος: https://eurep.auth.gr/el/staff/training/guide2023-2025 ) τουλάχιστον 1,5 μήνα πριν την προγραμματισμένη μετακίνηση σας, προκειμένου να διενεργηθούν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για έγκαιρη επιχορήγησης σας.