Β΄ Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για κινητικότητα Επιμόρφωσης ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ Προσωπικού μέσω του Προγράμματος Erasmus+ (KA131) 2023-2025

Printer-friendly version

Το Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+ (KA131) 2023-2025 ανακοινώνει την Β΄ Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντοςγια κινητικότητα Διοικητικού προσωπικού του Α.Π.Θ. με σκοπό την Επιμόρφωση σε εκπαιδευτικά ιδρύματα, οργανισμούς και επιχειρήσεις των παρακάτω ευρωπαϊκών χωρών:

Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Εσθονία, Ιρλανδία, Ισλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Κύπρος, Λετονία, Λιθουανία, Λιχτενστάιν, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τουρκία, Δημοκρατία της Τσεχίας, Φινλανδία, Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας.

 

Το κονδύλι προβλέπεται να καλύψει 20 θέσεις για διδακτικό και διοικητικό προσωπικό συνολικά, η κατανομή των οποίων θα καθοριστεί από την Επιτροπή Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ανάλογα με τον αριθμό των αιτήσεων και των δύο κατηγοριών των υποψηφίων.

Σε περίπτωση περισσότερων αδιάθετων κονδυλίων (ή σε περίπτωση που προκύψει μικρότερος εγκεκριμένος αριθμός μετακινούμενων με την δράση της Διδασκαλίας), ενδέχεται οι επιχορηγούμενες θέσεις να αυξηθούν.

 

Οι μετακινούμενοι θα λάβουν επιχορήγηση:

α) για τις δαπάνες ταξιδίου ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση και 

β) για την κάλυψη των προσωπικών αναγκών, ανάλογα με τη χώρα υποδοχής.

Σημειώνεται ότι η επιχορήγηση σκοπεύει να αντισταθμίσει τις πρόσθετες δαπάνες κινητικότητας (ταξιδίου και ατομικές δαπάνες) στη χώρα υποδοχής και δεν αποσκοπεί στην κάλυψη του συνόλου των δαπανών που συνεπάγεται η επιμόρφωση στους φορείς του εξωτερικού.

γ) υπάρχει η δυνατότητα «πράσινης» μετακίνησης, κατόπιν σχετικής επικοινωνίας με το Τμήμα μας.

 

Προβλέπεται η δυνατότητα του συνδυασμού φυσικής και εικονικής κινητικότητας (μεικτή κινητικότητα /blended mobility) μεταξύ των οποίων μπορεί να υπάρχουν διαστήματα διακοπής.

 

Α. Προϋποθέσεις συμμετοχής

  1. Ο/Η υποψήφιος/α πρέπει να είναι μόνιμος διοικητικός υπάλληλος του ΑΠΘ ή ΙΔΑΧ ή να έχει σύμβαση  εξαρτημένης σχέσης εργασίας με το ΑΠΘ (ΙΔΟΧ), η οποία να είναι σε ισχύ κατά τη διάρκεια της μετακίνησης.
  2. Η δραστηριότητα να αφορά αποκλειστικά σε επιμόρφωση-κατάρτιση στο αντικείμενο ενασχόλησης και ΟΧΙ συμμετοχή σε συνέδριο, έρευνα, διδασκαλία κ.λπ.
  3. Η διάρκεια της επιμόρφωσης θα πρέπει να κυμαίνεται από 2-5 ημέρες συν 2 ημέρες το μέγιστο για τη μετακίνηση από και προς το εξωτερικό και να περιλαμβάνει τουλάχιστον 2 διαδοχικές εργάσιμες ημέρες για  επιμόρφωση. Η μετακίνηση θα πρέπει να υλοποιηθεί έως την 21η  Ιουλίου 2025.

 

 

Β. Διαδικασία Επιλογής

 

Για τη συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής ο/η υποψήφιος/α πρέπει, έως την 31η Δεκεμβρίου 2024 ημέρα Τρίτη και ώρα 14:00, να υποβάλλει ηλεκτρονικά τα παρακάτω σκαναρισμένα έγγραφα μέσω του συνδέσμου   https://eurep.auth.gr/el/outgoingstaff/applySTT χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του ιδρυματικού του/της λογαριασμού:

 

  1. Ηλεκτρονική Αίτηση. Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής αποστέλλεται αυτοματοποιημένο μήνυμα για επιβεβαίωση της υποβολής της αίτησης.
  2. Επιστολή Αποδοχής (Invitation Letter/Letter of Acceptance) από τον φορέα υποδοχής. Σχετικό υπόδειγμα διατίθεται αναρτημένο.
  3. Το έντυπο Training Mobility Agreement έκδοση 2023 στην αγγλική γλώσσα ευκρινώς σκαναρισμένο, σφραγισμένο και υπογεγραμμένο από α) τον/την υποψήφιο/α β) τον/την Προϊστάμενο/η του Τμήματος και γ) από τον Φορέα Υποδοχής. Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της σύμβασης.
  4. Μετάφραση της δεύτερης σελίδας του  Training Mobility Agreement στην ελληνική γλώσσα.
  5. Αναλυτικό πρόγραμμα επιμόρφωσης, στην περίπτωση οργανωμένου προγράμματος  (Staff training week).
  6. Βεβαίωση (υπογεγραμμένη και σφραγισμένη) από τον/την Προϊστάμενο/η του Τμήματοςγια το όφελος της μετακίνησης.

 

Όλα τα παραπάνω έντυπα μπορούν να υποβληθούν και με ψηφιακή υπογραφή. 

Πέραν της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας η Ηλεκτρονική Αίτηση θα απενεργοποιηθεί και κανένα έγγραφο δεν θα γίνει δεκτό και με κανένα τρόπο.

 

Γ. Κριτήρια Επιλογής

Η επιλογή των αιτήσεων γίνεται από μέλη της Επιτροπής Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτωνβάσειτων παρακάτω κριτηρίων επιλογής κατά σειρά προτεραιότητας:

  1. Προτεραιότητα σε όσους δεν έχουν μετακινηθεί για Επιμόρφωση μέσω του Προγράμματος Erasmus+  κατά τις τρεις τελευταίες Προσκλήσεις Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος.
  2. Προτεραιότητα στα σχέδια με προστιθέμενη αξία στον μετακινούμενο/η, στο Τμήμα/ Υπηρεσία και στο Ίδρυμα λόγω συνάφειας του αντικειμένου επιμόρφωσης με το αντικείμενο ενασχόλησης. Συμμετοχή στα μεικτά εντατικά προγράμματα (BIP) που διοργανώνοντα από τα ιδρύματα υποδοχής σε συνεργασία με το Α.Π.Θ.
  3. Προτεραιότητα ενός ατόμου σε περίπτωση υποβολής αίτησης πέραν του ενός από το ίδιο Τμήμα και  για παρόμοιο πρόγραμμα, για να δοθούν ίσες ευκαιρίες σε όλα τα Τμήματα (με βάση το κριτήριο της αντιπροσωπευτικότητας των Τμημάτων και όχι της αναλογικότητας του αριθμού των υποψήφιων ανά Τμήμα). 
  4. Προτεραιότητα στα σχέδια εργασίας των οποίων οι οργανισμοί υποδοχής είναι εταιρείες ή επιχειρήσεις και κατόπιν τα Ανώτατα Ιδρύματα.        

Σημειώνεται, επίσης, ότι θα δοθεί προτεραιότητα στο προσωπικό που ανήκει στην κατηγορία των Α.Μ.Ε.Α. βάσει του Ν. 4186 (ΦΕΚ 193/17-9-2013).

 

ΠΡΟΣΟΧΗ:

  • Προκειμένου η ηλεκτρονική αίτηση να είναι έγκυρη, θα πρέπει όλοι οι αιτούντες με δική τους ευθύνη να έχουν αναρτήσει έγγραφα πλήρως συμπληρωμένα και υπογεγραμμένα έως την καταληκτική ημερομηνία και ώρα.
  • Η μετακίνηση μπορεί να υλοποιηθεί, μόνον εφόσον ο/η υποψήφιος/α μετακινούμενος/η έχει λάβει ηλεκτρονικό μήνυμα έγκρισης της μετακίνησης από το Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων.

 

Οι οδηγίες και όλα τα σχετικά έντυπα για την υλοποίηση των μετακινήσεων είναι ανηρτημένα στην ιστοσελίδα του Τμήματος Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων https://eurep.auth.gr/el/staff/training

(Κινητικότητα Προσωπικού / Erasmus+ (ΚΑ131) Επιμόρφωση [EU,Τουρκία] / Επιμόρφωση Διδακτικού και Διοικητικού Προσωπικού 2023-2025 / Οδηγίες & Έντυπα Επιμόρφωσης 2023-2025).

Η μη συμπλήρωση των σωστών εντύπων αποτελεί λόγο απόρριψης της αίτησης.

 

Επικοινωνία: erasmus-financial@auth.gr

Tηλ: 2310-99.52.87, Πάσχου Χριστίνα και 2310-99.52.94, Κουτσελίνης Ιωάννης

Τεχνικά ζητήματα: 2310-99.51.67, Αναστάσιος Σελαλμαζίδης

 

Ώρες εξυπηρέτησης: Δευτέρα-Πέμπτη 10:00-14:00

(για δια ζώσης εξυπηρέτηση θα πρέπει να κλείσετε ραντεβού από την πλατφόρμα https://my.setmore.com/bookingpage/0cc3e7c5-6468-4828-84b4-48fd8eb29062)