Αποτελέσματα B' Πρόσκλησης για Επιμόρφωση ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ Προσωπικού μέσω του Προγράμματος Erasmus+ 2020-2022

Printer-friendly version

Ύστερα από απόφαση της Επιτροπής Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, η οποία συνεδρίασε στις 20 Δεκεμβρίου 2021 και βάσει των κριτηρίων επιλογής και των απαιτούμενων προϋποθέσεων της από την 02-11-2021 Β΄ Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος (ΚΑ103) έτους 2020-2022 για επιμόρφωση μέσω του προγράμματος ERASMUS+, παρατίθενται τα αποτελέσματα που αφορούν στα μέλη Διδακτικού και Λοιπού Προσωπικού του Α.Π.Θ.:

 

Α/Α

ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΗΛΩΣΗΣ

ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ

(ΝΑΙ-ΟΧΙ)

1

2020E-STT-OUT0032

ΝΑΙ

2

2020E-STT-OUT0012

ΝΑΙ

3

2020E-STT-OUT0016

ΝΑΙ

4

2020E-STT-OUT0013

ΝΑΙ

5

2020E-STT-OUT0029

ΝΑΙ

6

2020E-STT-OUT0035

ΝΑΙ

7

2020E-STT-OUT0011

ΝΑΙ

(Σε περίπτωση παράτασης του έργου)

8

2020E-STT-OUT0025

ΝΑΙ

9

2020E-STT-OUT0018

ΝΑΙ

10

2020E-STT-OUT0017

ΝΑΙ

11

2020E-STT-OUT0027

ΝΑΙ

12

2020E-STT-OUT0034

ΟΧΙ

13

2020E-STT-OUT0036

ΝΑΙ

14

2020E-STT-OUT0014

ΝΑΙ

15

2020E-STT-OUT0026

ΝΑΙ

16

2020E-STT-OUT0022

ΝΑΙ

17

2020E-STT-OUT0021

ΝΑΙ

 

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

 

Κριτήρια επιλογής κατά σειρά προτεραιότητας:

  1. Προτεραιότητα σε όσους δεν έχουν μετακινηθεί για Επιμόρφωση μέσω του προγράμματος Erasmus+ (ΚΑ 103) κατά τις τρεις τελευταίες Προσκλήσεις Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος.
  2. Προτεραιότητα στα σχέδια εργασίας που στοχεύουν στην εκπαίδευση καινοτόμων τεχνολογιών, μεθόδων και συστημάτων εφαρμογής.
  3. Προτεραιότητα ενός ατόμου σε περίπτωση υποβολής αίτησης πέραν του ενός από το ίδιο Τμήμα και  για παρόμοιο πρόγραμμα, για να δοθούν ίσες ευκαιρίες σε όλα τα Τμήματα (με βάση το κριτήριο της αντιπροσωπευτικότητας των Τμημάτων και όχι της αναλογικότητας του αριθμού των υποψήφιων ανά Τμήμα).  Σ’ αυτή την περίπτωση προηγούνται οι χαμηλότερες βαθμίδες ΔΕΠ.
  4. Προτεραιότητα στα σχέδια εργασίας των οποίων  οι οργανισμοί υποδοχής είναι εταιρείες ή επιχειρήσεις (για θετικές και τεχνολογικές επιστήμες) και κατόπιν τα Ανώτατα Ιδρύματα και Ερευνητικά Κέντρα ή Εργαστήρια.    

Σημειώνεται, επίσης, ότι δίνεται προτεραιότητα στο προσωπικό που ανήκει στην κατηγορία των Α.Μ.Ε.Α. βάσει του Ν. 4186 (ΦΕΚ 193/17-9-2013).

 

 

Απαιτούμενα δικαιολογητικάτα οποία έπρεπε να κατατεθούν εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας:

  1. Ηλεκτρονική Αίτηση. Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής αποστέλλεται αυτοματοποιημένο μήνυμα για επιβεβαίωση της υποβολής της αίτησης.
  2. ΕπιστολήΑποδοχής (Invitation Letter/Letter of Acceptance) από τον φορέα υποδοχής. Σχετικό υπόδειγμα διατίθεται αναρτημένο.
  3. Το έντυπο TrainingMobilityAgreement στην αγγλική γλώσσα ευκρινώς σκαναρισμένο, σφραγισμένο και υπογεγραμμένο (δεκτά και με ψηφιακές υπογραφές) από α) τον/την υποψήφιο/α, β) τον/την Πρόεδρο του Τμήματος και γ) από τον Φορέα Υποδοχής. Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της σύμβασης.
  4. Μετάφραση της δεύτερης σελίδας του  Training Mobility Agreement στην ελληνική γλώσσα.
  5. Αναλυτικό πρόγραμμα επιμόρφωσης, στην περίπτωση οργανωμένου προγράμματος (Staff training week).

 

Προϋποθέσεις συμμετοχής

  1. Ο/Η υποψήφιος/α πρέπει να είναι μόνιμο μέλος ΔΕΠ, ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ του ΑΠΘ ή να έχει σύμβαση εξαρτημένης σχέσης εργασίας με το ΑΠΘ (ΙΔΟΧ), που να είναι σε ισχύ κατά τη διάρκεια της μετακίνησης.
  2. Η δραστηριότητα να αφορά αποκλειστικά σε επιμόρφωση-κατάρτιση στο αντικείμενο ενασχόλησης και ΟΧΙ συμμετοχή σε συνέδριο, έρευνα, διδασκαλία κ.λπ.
  3. Η διάρκεια της επιμόρφωσης θα πρέπει να κυμαίνεται από 2-5 ημέρες συν 2 ημέρες το μέγιστο για τη μετακίνηση από και προς το εξωτερικό και να περιλαμβάνει τουλάχιστον 2 διαδοχικές εργάσιμες ημέρες για  επιμόρφωση. Η μετακίνηση θα πρέπει να υλοποιηθεί έως τις 31 Μαΐου 2022.
  4. Το Διδακτικό προσωπικό έχει δυνατότητα συμμετοχής στο Πρόγραμμα, ενώ κάνει χρήση των τύπων αδειών βάσει της υπ’ αριθμ. 2933/9-11-2016 απόφασης της Συγκλήτου, με την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι όροι του Προγράμματος (π.χ. εξαιρούνται τα συνέδρια) και δεν υπάρχει αλληλοεπικάλυψη εξόδων.

 

Συνιστάται η έκδοση ευρωπαϊκής κάρτας ασφάλισης ασθένειας, καθώς και η ηλεκτρονική αποστολή των δικαιολογητικών σύμφωνα με τις οδηγίες που είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα του τμήματος  (σχετ. linkl: https://eurep.auth.gr/el/staff/training/guide2020-2022 ) τουλάχιστον ένα μήνα πριν την προγραμματισμένη μετακίνηση σας, προκειμένου να διενεργηθούν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για έγκαιρη επιχορήγησης σας.