Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για κινητικότητα Επιμόρφωσης ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ Προσωπικού μέσω του Προγράμματος Erasmus+ (KA103) 2017-2018

Εκτυπώσιμη μορφή

Το Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+(KA103) 2017-2018 ανακοινώνει Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για κινητικότητα διδακτικού και διοικητικού προσωπικού του Α.Π.Θ. με σκοπό την Επιμόρφωση σε εκπαιδευτικά ιδρύματα, οργανισμούς και επιχειρήσεις των παρακάτω ευρωπαϊκών χωρών:

Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Κύπρος, Λετονία, Λιθουανία, Λιχτενστάιν, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τουρκία, Τσεχία, Φινλανδία, FYROM.  

Το κονδύλι προβλέπεται να καλύψει περίπου 30 θέσεις για διδακτικό και διοικητικό προσωπικό συνολικά, η κατανομή των οποίων θα καθοριστεί από την Επιτροπή Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ανάλογα με τον αριθμό των αιτήσεων των δύο κατηγοριών των υποψηφίων.

Οι οδηγίες και όλα τα σχετικά έντυπα για την υλοποίηση των μετακινήσεων είναι ανηρτημένα στην ιστοσελίδα του Τμήματος Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων https://eurep.auth.gr/el/staff/training/guide2017

(Κινητικότητα Προσωπικού / Erasmus+Επιμόρφωση  (ΚΑ103) [EU,Τουρκία] / Επιμόρφωση Προσωπικού 2017-2018 / Οδηγίες & Έντυπα Επιμόρφωσης 2017-2018).

 

Οι μετακινούμενοι θα λάβουν επιχορήγηση:

α) για τις δαπάνες ταξιδίου ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση και  

β) για τις ατομικές δαπάνες ανάλογα με τη χώρα υποδοχής.

Σημειώνεται ότι η επιχορήγηση σκοπεύει να αντισταθμίσει τις πρόσθετες δαπάνες κινητικότητας (ταξιδίου και ατομικές δαπάνες) στη χώρα υποδοχής και δεν αποσκοπεί στην κάλυψη του συνόλου των δαπανών που συνεπάγεται η επιμόρφωση στους φορείς του εξωτερικού.

 

Α. Προϋποθέσεις συμμετοχής

  1. Ο/Η υποψήφιος/α πρέπει να είναι μόνιμο μέλος ΔΕΠ, ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ του ΑΠΘ ή να έχει σύμβαση  εξαρτημένης σχέσης εργασίας με το ΑΠΘ (ΙΚΑ), η οποία να είναι σε ισχύ κατά τη διάρκεια της μετακίνησης.
  2. Η δραστηριότητα να αφορά αποκλειστικά σε επιμόρφωση-κατάρτιση στο αντικείμενο ενασχόλησης και ΟΧΙ συμμετοχή σε συνέδριο, έρευνα, διδασκαλία κ.λπ.
  3. Η διάρκεια της επιμόρφωσης θα πρέπει να κυμαίνεται από 2-5 ημέρες συν 2 ημέρες το μέγιστο για τη μετακίνηση από και προς το εξωτερικό και να περιλαμβάνει τουλάχιστον 2 διαδοχικές εργάσιμες ημέρες για  επιμόρφωση. Η μετακίνηση θα πρέπει να υλοποιηθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου 2018.
  4. Το Διδακτικό προσωπικό έχει δυνατότητα συμμετοχής στο Πρόγραμμα, ενώ κάνει χρήση των τύπων αδειών βάσει της υπ’ αριθμ. 2933/9-11-2016 απόφασης της Συγκλήτου, με την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι όροι του Προγράμματος (π.χ. εξαιρούνται τα συνέδρια) και δεν υπάρχει αλληλοεπικάλυψη εξόδων.

 

Β. Διαδικασία Επιλογής

Για τη συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής ο/η υποψήφιος/α πρέπει, έως τις 12 Απριλίου 2018 ημέρα Πέμπτη και ώρα 14:00, να υποβάλλει ηλεκτρονικά τα παρακάτω σκαναρισμένα έγγραφα μέσω του συνδέσμου https://eurep.auth.gr/el/outgoingstaff/applySTT χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του ιδρυματικού του/της λογαριασμού:

  1. Ηλεκτρονική Αίτηση. Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής αποστέλλεται αυτοματοποιημένο μήνυμα για επιβεβαίωση της υποβολής της αίτησης.
  2. ΕπιστολήΑποδοχής (Invitation Letter/Letter of Acceptance) από τον φορέα υποδοχής. Σχετικό υπόδειγμα διατίθεται αναρτημένο.
  3. Το έντυπο Training Mobility Agreement στην αγγλική γλώσσα ευκρινώς σκαναρισμένο, σφραγισμένο και υπογεγραμμένο από α) τον/την υποψήφιο/α β) τον/την Πρόεδρο του Τμήματος και γ) από τον Φορέα Υποδοχής. Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της σύμβασης.
  4. Αναλυτικό πρόγραμμα επιμόρφωσης, στην περίπτωση οργανωμένου προγράμματος (Staff training week).
  5. Μετάφραση της δεύτερης σελίδας του  Training Mobility Agreement στην ελληνική γλώσσα.
  6. Το έντυπο Άδεια Μετακίνησης πρωτότυπα υπογεγραμμένο (για προσωπικό ΔΕΠ και ΕΔΙΠ).

 

Πέραν της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας η Ηλεκτρονική Αίτηση θα απενεργοποιηθεί και κανένα έγγραφο δεν θα γίνει δεκτό και με κανένα τρόπο.

 

Γ. Κριτήρια Επιλογής

Η επιλογή των αιτήσεων γίνεται από μέλη της Επιτροπής Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτωνβάσειτων παρακάτω κριτηρίων επιλογής κατά σειρά προτεραιότητας:

  1. Προτεραιότητα σε όσους δεν έχουν μετακινηθεί μέσω του προγράμματος κατά τα τελευταία τρία  έτη.
  2. Προτεραιότητα στα σχέδια εργασίας που στοχεύουν στην εκπαίδευση καινοτόμων τεχνολογιών, μεθόδων και συστημάτων εφαρμογής.
  3. Προτεραιότητα ενός ατόμου σε περίπτωση υποβολής αίτησης πέραν του ενός από το ίδιο Τμήμα και  για παρόμοιο πρόγραμμα, για να δοθούν ίσες ευκαιρίες σε όλα τα Τμήματα (με βάση το κριτήριο της αντιπροσωπευτικότητας των Τμημάτων και όχι της αναλογικότητας του αριθμού των υποψήφιων ανά Τμήμα).  Σ’ αυτή την περίπτωση προηγούνται οι χαμηλότερες βαθμίδες ΔΕΠ.
  4. Προτεραιότητα στα σχέδια εργασίας των οποίων  οι οργανισμοί υποδοχής είναι εταιρείες ή επιχειρήσεις (για θετικές και τεχνολογικές επιστήμες) και κατόπιν τα Ανώτατα Ιδρύματα και Ερευνητικά Κέντρα ή Εργαστήρια.        

Σημειώνεται, επίσης, ότι θα δοθεί προτεραιότητα στο προσωπικό που ανήκει στην κατηγορία των Α.Μ.Ε.Α. βάσει του Ν. 4186 (ΦΕΚ 193/17-9-2013).

 

ΠΡΟΣΟΧΗ:

  • Προκειμένου η ηλεκτρονική αίτηση να είναι έγκυρη, θα πρέπει όλοι οι αιτούντες με δική τους ευθύνη να έχουν ανεβάσει έγγραφα πλήρως συμπληρωμένα, υπογεγραμμένα και σφραγισμένα έως την καταληκτική ημερομηνία και ώρα.
  • Η μετακίνηση μπορεί να υλοποιηθεί, μόνον εφόσον ο/η υποψήφιος/α μετακινούμενος/η έχει λάβει ηλεκτρονικό μήνυμα έγκρισης της μετακίνησης από το Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων.

 

Επικοινωνία: erasmus-financial@auth.gr

Tηλ: 2310-99.53.06 (Ι. Κουτσελίνης)

                99.52.94 (Α. Χατζηανδρέου)

Ώρες εξυπηρέτησης: Δευτέρα-Πέμπτη 10:00-14:00