Γ΄ Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για κινητικότητα Επιμόρφωσης ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ Προσωπικού μέσω του Προγράμματος Erasmus+ 2016-2017

Εκτυπώσιμη μορφή

Το Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+ 2016-2017 ανακοινώνει τη Γ΄ Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για κινητικότητα διδακτικού και διοικητικού προσωπικού του Α.Π.Θ. για Επιμόρφωση σε εκπαιδευτικά ιδρύματα, οργανισμούς και επιχειρήσεις των παρακάτω ευρωπαϊκών χωρών:

Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Κύπρος, Λετονία, Λιθουανία, Λιχτενστάιν, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τουρκία, Τσεχία, Φινλανδία, FYROM. 

Το κονδύλι προβλέπεται να καλύψει περίπου 14 θέσεις για διδακτικό και διοικητικό προσωπικό συνολικά, η κατανομή των οποίων θα καθοριστεί από την Επιτροπή Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ανάλογα με τον αριθμό των αιτήσεων των δύο κατηγοριών των υποψηφίων.

Οι οδηγίες και όλα τα σχετικά έντυπα για την υλοποίηση των μετακινήσεων είναι ανηρτημένα στην ιστοσελίδα του Τμήματος Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων https://eurep.auth.gr/el/staff/training

(Κινητικότητα Προσωπικού / Erasmus+Επιμόρφωση [EU,Τουρκία] / Επιμόρφωση Προσωπικού 2016-2017 / Οδηγίες & Έντυπα Επιμόρφωσης 2016-2017).

Οι μετακινούμενοι θα λάβουν επιχορήγηση:

α) για τις δαπάνες ταξιδίου ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση και 

β) για τις ατομικές δαπάνες ανάλογα με τη χώρα υποδοχής.

Σημειώνεται ότι η επιχορήγηση σκοπεύει να αντισταθμίσει τις πρόσθετες δαπάνες κινητικότητας (ταξιδίου και ατομικές δαπάνες) στη χώρα υποδοχής και δεν αποσκοπεί στην κάλυψη του συνόλου των δαπανών που συνεπάγεται η επιμόρφωση στους φορείς του εξωτερικού.

Α. Προϋποθέσεις συμμετοχής

  1. Ο/Η υποψήφιος/α πρέπει να είναι μόνιμος εργαζόμενος του ΑΠΘ, ΙΔΑΧ ή να έχει σύμβαση εξαρτημένης σχέσης εργασίας με το ΑΠΘ, που να είναι σε ισχύ κατά τη διάρκεια της μετακίνησης.
  2. Η δραστηριότητα να αφορά αποκλειστικά σε επιμόρφωση-κατάρτιση στο αντικείμενο ενασχόλησης και ΟΧΙ συμμετοχή σε συνέδριο, έρευνα, διδασκαλία κ.λπ.
  3. Η διάρκεια της επιμόρφωσης θα πρέπει να κυμαίνεται από 2-5 ημέρες συν 2 ημέρες το μέγιστο για τη μετακίνηση από και προς το εξωτερικό και να περιλαμβάνει τουλάχιστον 2 διαδοχικές εργάσιμες ημέρες για  επιμόρφωση. Η μετακίνηση θα πρέπει να υλοποιηθεί έως τις 25 Μαΐου 2018.

Β. Διαδικασία Επιλογής

Για τη συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής ο/η υποψήφιος/α πρέπει, έως τις 8 Φεβρουαρίου 2018 ημέρα Πέμπτη και ώρα 14:00, να υποβάλλει ηλεκτρονικά τα παρακάτω σκαναρισμένα έγγραφα μέσω του συνδέσμου   https://eurep.auth.gr/el/outgoingstaff/applySTT χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του ιδρυματικού του/της λογαριασμού:

  1. Ηλεκτρονική Αίτηση. Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής αποστέλλεται αυτοματοποιημένο μήνυμα για επιβεβαίωση της υποβολής της αίτησης.
  2. ΕπιστολήΑποδοχής (Invitation Letter/Letter of Acceptance) από τον φορέα υποδοχής. Σχετικό υπόδειγμα διατίθεται αναρτημένο. 
  3. Το έντυπο Training Mobility Agreement στην αγγλική γλώσσα ευκρινώς σκαναρισμένο, σφραγισμένο και υπογεγραμμένο από α) τον/την υποψήφιο/α β) τον/την Προϊστάμενο/η του Τμήματος και γ) από τον Φορέα Υποδοχής. Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της σύμβασης.
  4. Μετάφραση της δεύτερης σελίδας του  Training Mobility Agreement στην ελληνική γλώσσα.
  5. Αναλυτικό πρόγραμμα επιμόρφωσης, στην περίπτωση οργανωμένου προγράμματος (Staff training week).
  6. Βεβαίωση (υπογεγραμμένη και σφραγισμένη) από τον/την Προϊστάμενο/η του Τμήματοςγια το όφελος της μετακίνησης.

Πέραν της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας η Ηλεκτρονική Αίτηση θα απενεργοποιηθεί και κανένα έγγραφο δεν θα γίνει δεκτό και με κανένα τρόπο.

Γ. Κριτήρια Επιλογής

Η επιλογή των αιτήσεων γίνεται από μέλη της Επιτροπής Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτωνβάσειτων παρακάτω κριτηρίων επιλογής κατά σειρά προτεραιότητας:

  1. Προτεραιότητα σε όσους δεν έχουν μετακινηθεί μέσω του προγράμματος κατά τα τελευταία τρία  έτη.
  2. Προτεραιότητα ενός ατόμου σε περίπτωση υποβολής αίτησης πέραν του ενός από το ίδιο Τμήμα και  για παρόμοιο πρόγραμμα, για να δοθούν ίσες ευκαιρίες σε όλα τα Τμήματα (με βάση το κριτήριο της αντιπροσωπευτικότητας των Τμημάτων και όχι της αναλογικότητας του αριθμού των υποψήφιων ανά Τμήμα). 
  3. Προτεραιότητα στα σχέδια εργασίας των οποίων οι οργανισμοί υποδοχής είναι εταιρείες ή επιχειρήσεις και κατόπιν τα Ανώτατα Ιδρύματα.        

Σημειώνεται, επίσης, ότι θα δοθεί προτεραιότητα στο προσωπικό που ανήκει στην κατηγορία των Α.Μ.Ε.Α. βάσει του Ν. 4186 (ΦΕΚ 193/17-9-2013).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η μετακίνηση μπορεί να υλοποιηθεί, μόνον εφόσον ο/η υποψήφιος/α μετακινούμενος/η έχει λάβει ηλεκτρονικό μήνυμα έγκρισης της μετακίνησης από το Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων.

Επικοινωνία: erasmus-financial@auth.gr

Tηλ: 2310-99.53.06 (Ι. Κουτσελίνης), 99.52.94 (Α. Χατζηανδρέου)

Ώρες εξυπηρέτησης: Δευτέρα-Πέμπτη 10:00-14:00